Oferujemy więcej niż inni - poznaj unikalne korzyści współpracy z Doing!

transport towarów

PRZETRANSPORTUJEMY TWOJE TOWARY GRATIS 

Zdajemy sobie sprawę, że przeniesienie zapasu magazynowego z własnego magazynu bądź z magazynu obecnego operatora logistycznego, to duże wyzwanie zarówno organizacyjne jak i finansowe. Dlatego nasz zespół, zaraz po rozpoczęciu współpracy, wspiera organizacyjnie ten proces. Jesteśmy z klientem w trakcie organizowania pakowania towarów, planowania i realizacji transportu.

Wychodząc naprzeciw wyzwaniom finansowym związanym z tym procesem, Doing przejmuje na siebie koszt transportu towarów z magazynu klienta lub operatora logistycznego do swojego magazynu oraz koszt przyjęcia towarów na stan magazynowy.

POKRYJEMY DO 100% KOSZTÓW INTEGRACJI SYSTEMÓW IT

Nieco innym ale równie trudnym procesem w tej zmianie, jest integracja systemów informatycznych klienta z naszymi systemami magazynowymi. W zależności, jakimi zasobami ludzkimi i merytorycznymi dysponuje klient, zespół IT Doing wspiera proces po swojej stronie, bądź przejmuje w całości zarządzanie procesem.

W zależności od rodzaju i skomplikowania integracji oraz zaangażowania naszego zespołu IT, Doing przejmuje na siebie nawet do 100 % kosztów integracji.


Integracja opiera się o Web-serwis zbudowany na domenie HTTPS z szyfrowaniem SSL. Dane mogą być przesyłane pomiędzy systemami w pełni automatycznie lub przy minimalnej obsłudze operatora w zależności od integrowanego środowiska.

ZAOFERUJEMY NAJKORZYSTNIEJSZY DLA CIEBIE
SYSTEM ROZLICZANIA

Mamy świadomość, że ostatecznie jednym z najistotniejszych parametrów będzie koszt świadczonej usługi i rodzaj rozliczenia za nią. Po dokładnym poznaniu specyfiki biznesowej i charakterystyki potrzeb logistycznych klienta, możemy zaproponować co najmniej trzy rozwiązania, które powinny sprostać potrzebom:

rozliczenie szczegółowe – opłata za wycenione poszczególne procesy (rozładunek, przyjęcie, magazynowanie, kompletacja, zwroty etc.) i rozliczana jako suma miesięcznego wykonania poszczególnych procesów,

rozliczenie za wydania – opłata sprowadzona do stałej kwoty za jedną wysyłkę i rozliczana jako iloczyn tej kwoty i ilości wysyłek w miesiącu,

rozliczenie abonamentowe – stały ryczałt miesięczny obliczony na podstawie zakładanych średnich wolumenów poszczególnych procesów.

Zdarzają się sytuację, kiedy specyfika biznesu np. duże, nieprzewidywalne miesięczne wahania wolumenów czy też inne czynniki, nie pozwolą na zastosowanie któregoś z rozwiązań. Jednocześnie jesteśmy otwarci na sposoby rozliczania zaproponowane przez klienta, bądź ustalone wspólnie.

Dlaczego to my jesteśmy najlepszym wyborem?

TWORZMY PROFESJONALNY ZESPÓŁ FACHOWCÓW W WIELU SPECJALIZACJACH

Zespół Doing tworzy wielu fachowców z zakresu magazynowania, logistyki i dystrybucji, zarządzania łańcuchem dostaw, IT i nowoczesnych technologii, analityki, sprzedaży i obsługi klienta w wielu kanałach w tym w kanale E-commerce. Dzięki przynależności do naszej spółki nadrzędnej mamy stały dostęp do specjalistów z innych obszarów biznesowych firmy handlowo-dystrybucyjnej.

WYWODZIMY SIĘ Z FIRMY HANDLOWO – DYSTRYBUCYJNEJ

Mamy 30-letnie doświadczenia w logistycznej obsłudze dużej, pełnowymiarowej spółki handlowej o wielokanałowym systemie sprzedaży i szerokiej ofercie asortymentowej w rozumieniu ilości SKU i rozpiętości gabarytowej. Wielu członków naszego zespołu ma bieżące powiązania bądź wywodzi się ze struktur handlowych naszej spółki nadrzędnej. Fakt ten powoduje wyjątkowe rozumienie nie tylko procesów logistycznych, ale również specyfiki handlowej organizacji.

POSIADAMY NOWOCZESNĄ I TECHNOLOGICZNIE ZAAWANSOWANĄ INFRASTUKTURĘ LOGISTYCZNĄ

Posiadamy nowe Centrum Dystrybucji o zaawansowanej infrastrukturze logistycznej. Bezpośrednią przewagę rynkową daje nam zastosowanie nowoczesnego systemu magazynowania i kompletacji – AutoStore. System oparty jest na pracy robotów kompletujących. Ten niezwykle efektywny system gwarantuje nam optymalną jakość i niską cenę świadczonych usług.

NASZ MAGAZYN MA STRATEGICZNĄ LOKALIZACJĘ

Centrum logistyczne zlokalizowane jest w Siedlcach – ok. godzinę drogi od Warszawy, przy autostradzie A2. Takie umiejscowienie jest zarówno doskonałą bazą wypadową w głąb kraju, jak też wygodnym przystankiem dla firm transportujących towary z lub za wschodnią granicę, przy zachowaniu możliwości zaoferowania znacznie korzystniejszych cen w porównaniu z podobnymi obiektami zlokalizowanymi w Warszawie lub jej bezpośredniej okolicy.

KORZYSTAMY Z EFEKTU SKALI

Poza oferowaną technologią, wiedzą i doświadczeniem każdy nasz partner korzysta z naszych wypracowanych relacji biznesowych w obszarze kanałów transportowych i dystrybucyjnych ze szczególnym uwzględnieniem warunków, jakości i ceny oraz serwisu.

BĘDĄC DUŻĄ FIRMĄ PAMIĘTAMY NASZE POCZĄTKI

Jedną z wartości spółki nadrzędnej jest pielęgnowanie atmosfery i specyfiki małej firmy rodzinnej, od której zaczynaliśmy. Marka Doing wspiera tę wartość i pomimo rozmiarów firmy, staramy się być elastyczni, empatyczni, skupiający się na celach i zadaniach, dbając jednocześnie o relacje. Doskonale rozumiemy specyfikę i wyzwania małych firm, ale również znamy charakterystykę dużych organizacji. Przechodziliśmy przez dynamiczny rozwój i wiemy co to jest skalowalność biznesu.

Oferujemy Ci:

SYSTEM KOMPLETACJI ROBOTAMI AUTOSTORE

Najnowocześniejszy w Europie, drugi w Polsce, pierwszy w regionie, system do kompletacji i przechowywania towaru. 15 robotów jeżdżących po aluminiowej konstrukcji, w której posegregowane są pojemniki z towarami, dbają o maksymalną wydajność kompletacji.  System ten pozwala na maksymalizację ilości przechowywanego towaru przy minimalnej zajmowanej powierzchni. Czytaj więcej

SYSTEM ZARZĄDZANIA MAGAZYNEM WMS

Posiadamy system magazynowy WMS w pełni zintegrowany z systemem sprzedażowym, co pozwala na szybki przepływ danych i błyskawiczną obsługę klienta. Pełna integracja pozwala również na automatyzację procesów, co przekłada się na większą ilość czasu, który możesz poświęcić klientom, aby wiedział, że jest profesjonalnie obsługiwany.

SYSTEM IDENTYFIKACJI TOWARU

Urządzenie skanujące towary w formie 3D, połączone interfejsem z systemem sprzedażowym i magazynowym. Każdy magazynowany produkt jest wymiarowany, co umożliwia zaplanowanie rozmieszczenia w poszczególnych strefach magazynu i ułatwia planowanie wysyłek oraz optymalizację kosztów logistycznych. Wszystkie towary posiadają również kody kreskowe ułatwiające ich identyfikację i kompletację.

W PEŁNI NOWOCZESNE I ZOPTYMALIZOWANE WYPOSAŻENIE MAGAZYNU

Kompletacja jak również przyjęcie towaru odbywa się za pomocą nowoczesnych terminali w pełni zintegrowanych z systemem magazynowym. Do przenoszenia towarów wykorzystywana jest flota wózków CROWN w tym wózek systemowy VNA prowadzony za pomocą pętli indukcyjnej. Do pakowania i zabezpieczania produktów używamy owijarek paletowych, owijarek poziomych do towarów gabarytowych, spersonalizowanych stołów do pakowania.

BEZPIECZEŃSTWO I ERGONOMIA

Posiadamy nowoczesne systemy kontroli dostępu i monitoringu jak też innowacyjne systemy alarmowe i przeciwpożarowe połączone bezpośrednio z jednostkami ratunkowymi. Ergonomiczne stanowiska pracy i odpowiednie środki ochrony osobistej dla pracowników pozwalają nam na optymalną, efektywną i bezpieczną pracę.

Współpracujemy z: